Customer Relationship Management
För oss på Telinet är det viktigt att våra kunder känner sig nöjda med hur vårt erbjudande upplevs. Vår CRM-avdelnings huvuduppgift är att se till att vi tar vår kundkontakt till nästa nivå. CRM ansvarar för att kommunicera med kunderna med rätt budskap vid rätt tillfälle och i rätt kanal - alltifrån första bekräftelsebrevet till viktiga avtalsuppdateringar, fakturor och nyhetsbrev. CRM jobbar även för att ge en förstklassig upplevelse på vår hemsida samt på ”Mina sidor”. Idag består avdelningen av en CRM-chef och ett litet antal medarbetare som dagligen sätter tänderna i intressanta och stimulerande uppgifter som möjliggör en riktigt bra kundupplevelse. Kolla in våra aktuella jobb längre ner på sidan om det låter som att detta kan vara något för dig!
Just nu söker vi en CRM-administratör
När du arbetar på CRM-avdelningen på Telinet jobbar du med all interaktion med våra kunder som inte sker via kundservice. Alltifrån första bekräftelsebrevet till viktiga avtalsuppdateringar, fakturor och nyhetsbrev och inte minst "Mina sidor". CRM-avdelningen består idag av en CRM-chef och ett par medarbetare som dagligen gör de uppdateringar som krävs för att möjliggöra en riktigt bra kundupplevelse till alla våra kunder. Ansök nu!